Mosselen
Zo uit Zeeland
Het Nederlands Mosselbureau zorgt ervoor dat de Zeeuwse mossel in Nederland en daarbuiten altijd op de kaart staat. En daar helpt Groen & Kool maar al te graag een handje bij mee. We realiseerden een nieuw logo, pay-off en verschillende campagnes.
#easypeasymosselenmaken
Jongeren eten steeds minder vaak mosselen. Ze denken dat het moeilijk is en veel tijd kost om te bereiden. Niets is minder waar. Daarom ontwikkelden we de campagne #easypeasymosselenmaken. We zien op ritmische wijze dat het bereiden van mosselen echt easy peasy is. En met volop inspiratie kun je zelf ook meteen aan de slag.
#easypeasymosselenmaken – Nieuwe vriend
Een geweldig goede eerste indruk maken op je schoonouders. Met een heerlijke mosselpan is dat easy peasy. We zouden bijna vergeten te vertellen dat het maken ook easy peasy is. En dat het razendsnel op tafel staat. Met Zeeuwse mosselen val je hoe dan ook goed in smaak!
Herfstmosselen
In deze herfstcampagne lieten we het smaak regenen in de keuken. Hoe? Met onstuimig lekkere én bliksemsnelle mosselrecepten inspireren we iedereen om aan de slag te gaan met Zeeuwse mosselen. Met pre-rolls en een radiocommercial waarin we refereerden aan de weersomstandigheden in de herfst. Een campagne met waaizinnig goede resultaten.
Facebook & Instagram
Groen & Kool ontwikkelt jaarlijks een strategisch plan voor Facebook en Instagram. Elke week worden er minimaal drie posts geplaatst. Zo houden we de engagement hoog.
MosselWokBox
Mosselen kun je op veel verschillende manieren bereiden. De snelste en misschien wel meest makkelijke manier is wokken. Al binnen 15 minuten tover je een overheerlijk gerecht op tafel. En het leuke is: je kunt volop variëren.
In de campagne ‘MosselWokBox’ kon je stemmen op jouw favoriete wokvariatie en maakte je kans op een heuse MosselWokBox met daarin alle ingrediënten. Op deze manier lieten we de consument kennis maken met de vele variaties én maakten we een aantal van hen gelukkig met een WokBox.
Nationale Mosselweek
Het is één van de leukste weken van het jaar: de Nationale Mosselweek! Om ook jongeren te enthousiasmeren voor deze week ontwikkelden we de campagne Schuif ook aan! De resultaten geven aan dat er behoorlijk wat jongeren zijn aangeschoven. Zo werd het voor ons een extra leuke week.