Spa

Spa

Introductie glazen 75cl fles

Om het horeca-assortiment compleet te maken introduceerde Spa de glazen 75cl fles. Groen & Kool ontwikkelde de campagne.

Advertenties

Groen & Kool ontwikkelde alle communicatie: van een teasing campagne waarin horeca-ondernemers werden gevraagd om mee te raden wat die introductie zou kunnen zijn tot en met de activatiecampagne èn de officiële introductie op de Belgische ambassade.

Introductiebox

Ter introductie werden de nieuwe 75cl flessen aangeboden in een luxe introductiebox.

Battle of the Bottles

Onder de naam Battle of the Bottles introduceert Spa bij groothandels en horeca een verkoopprogramma ter stimulans van de verkoop van 75cl bottles. Groothandels ‘verdienen’ kado-euro’s bij x aantal nieuwe klanten. Horecagelegenheden verdienen kado-euro’s met het aantal bestelde dozen Spa 75cl. Deze kado-euro’s lopen op in een barometer en kunnen ingewisseld worden voor bijzondere kado’s.

De Perfect Serve

De Perfect Serve draait om het serveren van Spa op zo’n manier dat het rendement, de gastvrijheid en het imago wordt verhoogd. Spa helpt horeca-ondernemers met handige tips & tricks.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!